قوانین و مقررات فروشگاه Qbay

1 _ ثبت سفارش در سایت به منزله رزرو محصول می باشد و فروشگاه هیچگونه تعهد و مسئولیتی درقبال سفارشات شما تا قبل از پرداخت نهایی ندارد . سفارش هایی که تا 24 ساعت پس از ثبت ، پرداخت نگردند به عنوان لغوشده از طرف کاربر تلقی می‌شوند .

2 _ سفارش های پرداخت شده نیز به عنوان رزروتلقی شده و پس از تایید کارشناسان فروش ارسال خواهد شد.

3 _ وجود یا عدم وجود کالا در انبار فروشگاه کاملا متناوب بوده و ممکن است موجودی انبار پیش از خرید مشتری در سایت به پایان رسیده و سهوا اطلاعات و قیمت های سایت بروز نشده باشد . بنابراین مشتری حق هرگونه اعتراض درباره این موضوع را از خود سلب می‌کند و فروشگاه در صورت عدم موجودی کالا میتواند مبلغ پرداختی مشتری را به حساب وی عودت دهد.

4 _ تمامی سفارشات داخل سایت ظرف مدت نهایت 24 ساعت ( بجز ایام تعطیل ) پردازش خواهند شد و با مشتری تماس گرفته می شود .

5 _ در صورت انتخاب گزینه تحویل حضوری (در حال حاضر فقط در بندرعباس) ، شخص تحویل گیرنده باید کارت شناسایی معتبر ارائه داده و سپس محصول خودرا تحویل بگیرد .

6 _ تصاویر کلیه محصولات فروشگاه در آتلیه اختصاصی ثبت شده و دقیقا مشابه محصولی است که شما تحویل خواهید گرفت.

قوانین تعویض محصولات معیوب

شما مشتریان عزیز پس از ثبت سفارش و دریافت محصول خود میتوانید تا 72 ساعت محصول خود را از لحاظ هرگونه ایراد کارخانه ای چک کرده و در صورت معیوب بودن میتوانید آنرا با رعایت حفظ سلامت فیزیکی به واحد فروش ارسال کرده و محصول جایگزین را دریافت نمایید .

خواهشمندیم در جهت ارائه خدمت بهتر به نکات زیر توجه فرمایید :

1 . تمامی هزینه های برگشت کالای معیوب از سوی مشتری و ارسال مجدد محصول بدون عیب رایگان بوده و بر عهده فورشگاه است.

2 . کاربر موظف است که محصول را به همان شکل که دریافت کرده است ، درصورت وجود ایراد باز پس بفرستد و ایجاد هرگونه تغییر در ظاهر محصول ، لواز جانبی و جعبه دستگاه باطل کننده این قانون است.

3 . کاربر موظف است تا زمانی که مشکل بصورت کامل توسط کارشناسان بررسی گردد و نتایج آن به کاربر اعلام شود ، شکیبایی به عمل آورد.

4 . در بعضی موارد تعویض محصول ممکن است به طول بیانجامد ؛ چرا که محصولات معیوب به تامین کنندگان ارسال می شوند و بدیهی است که باید از طرف آنها محصولی به فروشگاه ارسال گردد تا بتوان برای کاربر ارسال کرد.

5 . هزینه اولیه ارسال محصول معیوب به فروشگاه توسط مشتری پرداخت می شود و درصورت تایید وجود مشکل در کالا ، هزینه پرداختی از سوی کاربر به وی عودت می گردد.